Bra dag trots hektisk getingjakt!

Phuu.. Slog min precis ner i soffan efter en hektisk getingjakt i min lägenhet. När jag kom hem från träningen var här så fruktansvärt varmt så jag öppnade fönstret på vid gavel för att vädra ut riktigt. När jag kommer ut ifrån duschen med handduk runt kropp och hår, hör jag det där surrandet som gör att det ryser i hela kroppen på mig. Man hör direkt att det är en getingjäkel och inte en fluga. Men VAR E DEN??? Men en veckotidning i högsta hugg smyger jag runt i lägenheten för att höra var den befinner sig. Där e den! Aaaahh! Attack! Aj då, missa! Faaan.. Nu är den aggresiv och flyger runt som en galning i hela lägenheten. Adrenalinet pumpar på mig och rädd som fan springer jag efter. (Getingar är näst intll det värsta jag vet, efter ormar och höjder) Till slut fick jag tag på den och kände genast dåligt samvete för jag dödat den. Så nu sitter jag här i soffan som den sanna getingdödare jag är :-S
Okej.. Lite om min dag då. Har varit på mycket bättre humör idag. Hade väl en liten svacka igår. Det tycker jag man får ha lite då och då. Haha.. Mitt sista inlägg igår på bloggen var kanske lite aggressivt. Hoppas ni inte blev allt för rädda för mig ;-p Ni fattar vad jag menar hoppas jag..

Har skrivit B-upsatts, städat och tränat idag. Känns himla bra att man hunnit med det. Nu ska jag snart hem till Sophie och kolla på desperate housewives. Ska bara byta om till något anständigare först. Tror inte hon skulle uppskatta och jag kom i bara handduk. Men grannarna skulle fått något att prata om........ ;-)

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0