Att blogga, inne? Facebook, ute?

Blir tokig. Det kliar, ögonen rinner och jag nyser konstant idag. Men nu kan det väl inte vara pollen, kan det  det? Jag trodde den "säsongen" var över för den här gången? Men det känns inte så i alla fall.

Är ganska så uttråkad. Tråkigt väder som inte inspirerar till att göra något. Måste till skolan och lämna tillbaka en bok på biblan men det kan jag göra när som känns det. Jag vill göra nåt kul. Hmmm.. Känns som om denna bloggen blir väldigt tråkig. Inget vettigt att skriva. Om ni vill läsa en bra blogg kan jag rekommendera blondinbella.se. Väldiga fördomar när jag först började läsa. Hon är en tjej med sjukt snyggt hår och en grym kropp som shoppar alldeles för mycket. Rik som ett troll och har nog en fantastisk framtid framför sig. Alla sliter och drar i henne och hon äter ute typ 7 dagar i veckan. Hon verkar väldigt mogen för sin ålder då hon endast går i 2:an på gymnasiet.. Jajaj.. Läs själv. Hon uppdaterar sin blogg typ 5 ggr om dagen så där är alltid något nytt att läsa till skillnad från mina andra tråk kompisar som in bästa fall uppdaterar sin blogg en gång om dagen ;-)

Det här med att blogga har blivit lite av en inne grej. Alla gör det ycker jag. Men det e kul. Mer blogg åt folket! Facebook o andra sidan verkar ha hamnat på utelistan. För ett halvår sedan fick jag 15 mail om dagen att det hänt något nytt på min sida. Nu får jag max 3. Eller så e det bara jag? Kanske det..

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0