"Anna! Nu kommer de!!!"

Gokväll!

Idag blev det en sen blogg. Har varit i full gång hela dagen. Det vanliga B-uppsats skrivandet såklart. Sen var vi inne i stan och Soffi shoppade. Jag måste säga att jag är väldigt stolt över mig själv och min budget. Fick ju i och för sig låna de 2000 kronorna fortkörningsboten kostade men jag har ändå klarat mig förvånansvärt bra. Ingen shoppning och nästan ingen utgång på hela månaden. Det gör väldigt mycket för ekonomin. Så nu har jag 370 spänn att klara mig på fram till fredag och det är ju inga problem!

"Slösade" 130 kr idag på att tvätta bilen. Jag ska ju besiktiga den imorgon. Hahahah.. Sophie och jag hade varit och spinnat så jag frågade henne om det var okej att svänga förbi macken på en tvätt på shell. Visst sa hon och kunde inte ritkgit förstå att jag ville lägga 130 spänn på en automatisk biltvätt när man kan göra det förhand. Hon hade aldrig tvättat bilen i en automatisk biltvätt (säger man automatisk biltvätt??)  så jag föreslog att vi skulle sitta i när bilen tvättades. Hahahah. Det var en upplevelse för lilla Soffan. Hon blev vettskrämd när tvätten satt igång och skrek fraser som "Anna! Nu kommer de", "Anna!!! Bilen rullar, bilen rullar! och "Lyyyft dig för helvete, lyft dig!" =) Haha. Jag såg skräcken i hennes ögon. Vad jag skrattade. Underbart..

Så skruttbilen ska alltså besiktigas imorgon. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Lisan

GRATTIS till att bilen gick igenom, din svikare :P :)

Postat av: soffi

"Anna, den går till ATTAAAAAAACK" hahahahaaaa det var kul :)

2008-05-21 @ 14:33:38
URL: http://lindasophie.bloggspace.se
Postat av: Anna

Hahaha.. "Anna, ska den inte lyfta sig snart!?, DUCKA!!!"



Tack Lisan fisan! Lördag kan jag som sagt inte men fredag blev det visst möllan. Med?

2008-05-21 @ 14:59:04
Postat av: Sara

Har ny blogg nu kram

2008-05-21 @ 16:28:00
URL: http://denrarasara.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0