Helgen som gått

Sådär ja! Då va helgen slut. Så himla nice. För det betyder att jag har 2 dagars ledighet och det är ju aldrig helt fel. Fint väder verkar det bli idag med. Fast det blåser. Men men.. Man kan ju inte få allt. Som jag för övrigt tror i andra fall...

Ska se sex and the city idag med några tjejer från jobb. Det blir en matbit på gränden innan och kanske en eller annan drink till det. Fast jag vete f*n om jag vågar det. Ni vet ju hur jag blir efter en halv öl. Springer på toa stup i kvarten och blir psykiskt kissnödig när jag vet att jag inte kan gå och kissa när jag vill. Störd människa. Men men.. Jag har även bra egenskaper! Jag är en hejare på att göra pastasallad och sälja frimärken! Det ni.. Sug på den du. Ha!

Fredagen blev ju inte riktigt som jag tänkte mih. Haha.. Nej verkligen inte. Jag avslutade det hela ganska snabbt och Frida blev min räddning och vi tog vår sedvanliga tur till möllan. Nu va vi plötsligt här igen.. Kan man verkligen inte få ALLT????? Jag vill ha ALLT!!!  Jaja.. I alla fall...........  Frida tog sina öl och jag beställde in en sexa cosmopolitan och blev lagom lullig efter den. Lite halvrunda under skorna bestämde vi oss sedan för att dra en runda till slagthuset. Vi skulle inte det från början för vi båda skulle jobba på lördagen men en tur på möllan kan göra magiska under. En helomvändning fick vi och det va ju klart att vi skulle ut o shaka våra ass. Man lever ju bara en gång eller vad är det man säger??

Igår va det fotboll. Oooooooh!! TACK SPANIEN och TACK TORRES! Så jäkla nice. Finns inte så mycket att säga utan det är bara glädje. Underbart. Tack tack tack..

Idag.. Hmm.. Vad händer?? Som sagt SATC men nu på dagen då? Såg en öööööverfiiiiiiin klocka på mobilia i fredags (där jag för övrigt shoppade röven av mig). 1500 spänn "bara". "Bara" är det för att min limit va 2500 och det är ju 1000 spänn billigare. Har tänkt en del på den under helgen så jag får kanske ta mig en runda dit och köpa den. Eller en runda upp i stan och kolla på andra klockor för jag har faktiskt bara kollar på mobilia. E helt seg nu bara.. Köra ut en runda och sola någonstans kanske.. Behöver lite sol på mitt bleka face. Vi får se.. Ska hoppa in i duschen nu så jag piggnar till lite.

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0