En ledig dag - uttråkad = Långt inlägg.

Ännu en dag av ledighet. Wonderful. Igår kväll tänkte jag dock att den skulle bli lika effektiv som gårdagen där jag fick gjort en massa. Ställde klockan redan på klockan 8, precis som igår, men icke! Igår var jag ju tvungen att gå upp men det behövde jag faktiskt inte idag. Ställde klockan på10 istället. Nu var jag med utsövd. Tänkte mig skivstångs/konditionspasset på friskis klockan 12 men det gick ju inte. Har mega träningsverk från igår. Plus att jag har mitt kvä. Blir så trött! Amputera bort det satans knät e vad jag vill göra ibland. Gör så ont vad jag än gör. Gör ont när jag går, står, reser mig och sätter mig. Antar att jag borde gå till läkeren men det är inte riktigt mitt favorit place to be.

Är ganska slö och trött i kroppen. Jag blir det när jag sover för länge och inte har något speciellt planerat att göra under dagen. Då går jag och drar mig hur länge som helst i mina myskläder. Det jag behöver nu är en dusch, lite smink och musik på högsta volym för att piggna till lite. Det ska jag alldeles strax fixa när jag skrivit klart dagens blogg.

Igår kväll var det fotboll. Spanien - Ryssland. Fast att jag sa innan att jag ville se Ryssarna i final så kunde jag ju omöjligt hålla mig till det när de mötte mitt andra favoritland, Spanien. Jag hade velat se Spanien och Ryssland i en final där spanien tog guld och ryssarna tog silver, men när så inte blev fallet höll jag naturligtvis på det älskade españa. Och vad bra de spelade! Helt underbart ju. Som vi skrek. Det var nästan som att det var Sverige som spelade. Nääästan samma känsla. Inte riktigt, men nästan. Ryssarna spelade väl inte riktigt lika bra som de gjorde mot Holland men tacka vet jag den spanske målvakten Casillas. Han e så grym! Vilka räddningar. Speciellt i matchen mot Italien. Phuu.. Va spännande. TACK för att Italien åkte ut och TACK för att spanien gick vidare. Nu väntar en final på söndag. De bara MÅSTE klå tyskarna. Jag haaaatar tyskland. Eller nej det gör jag inte, man kan ju köpa billiga alkoholhaltiga drycker där ;-). Nä men skämt o sido. Jag vet inte vad det är men tyskarna ligger inte på min topp 10 lista. Självgoda jäklar. Det tyska landslaget i alla fall.  Men det ska i alla fall bli sååå spännande.

Fredag idag ja. Sista dagen för Sophie i Kroatien. Du är såååå välkommen hem till det regnande Sverige. Ha! Du har varit så kaxig på din blogg där du skrev att du hoppades det regnade i Sverige. Nu får du tillbaka för gmmal ost! :-p Men det ska bli skönt att ha dig hemma. Även om vi inte är i samma stad längre så vet man ändå att man kan ringa till dig om det är något :-) Välkommen hem snuttan i alla fall.

Annas fredag då.. Vad händer med den?Jag vet inte.. Ska nog palla mig till mobilia idag. Hoppas på uppehåll så jag kan gå. Det e så skönt att gå. I love it. Men det måste ju va okej väder. Annars e det inte så skönt. Då blir det bilen.  Ikväll har jag lite planer så den här dagen ska nog gå den med. Nu är det dagsför duschen efter ett alldeles för långt inlägg.

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0