Ooooh! Njuuutning till max!

Varit hos frisören idag. Skulle egentligen bara klippa men fick så bra lön att det kunde va värt att färga utväxten på slingorna med. Skönt att få håret vidgjort. Verkligen avkopplande att gå till frisören. Och det är verkligen ett halleluja moment när man ligger där i stolen och ska få håret tvättat. Amen Guuuud va skönt det är. Inte mycket som slår det alltså.. Vissa saker naturligtvis men som sagt, inte många. Men VARFÖR ska frisören alltid snacka när man ligger där? Fattar de inte att det är det skönaste på hela besöket? Det är min tid att få njuta och slappna av. Jag vill blunda, känna frisörens härliga fingrar massara min hårbotten.. Ooooohh! Va sköööönt det är. Så till alla frisörer som läser det här; håll för guds skull mun när ni tvättar era kunders hår! =) . Håret blev i alla fall superbra! Riktigt nöjd med de blonda slingorna och med klippningen. Fick panik när hon sa att hon behövde klippa 3 cm men nu är jag så nöjd. Håret va äckligt slitet och behövde sig en rejäl genomkörare. Så nu är jag sommarfin!

Så, vad händer då? Inte mycket. Har gjort en massa ärenden med mammi idag. Bland annat varit och handlat 3 par skor på skopunkten för 398:- BILLIGT! Säkert inga skor som har överdrivet bra livslängd men de va basic och faktiskt  fina. Ett par gula "gympaskor". Fast det är inte riktigt gympa skor men vet inte vad de kallas. Ett par virkade, svarta, låga, vardagliga och ett par bruna, lite högre med kilklack.
   
Funderar även på att ta en sväng till mobilia innan träningen klockan 17. "Behöver" egentligen en massa saker. En tjock myströja, tomma cd skivor, en klocka.. Klockan får nog vänta tror jag. Inget man impuls handlar sådär bara. Har inte sett någon jag vill ha än men den får max kosta 2.500. Vill ha något stort.. Hmm.. Jaja.. Vi får se. När man väl fått upp ångan och börjat spendera sina cash är det svårt att sluta. Får se vad jag gör. Hinner kanske inte? För jag hade ju tänkt att sola innan träningen. Måste ju vara fin till imorgon =)


Hinner inte sitta här och skriva med. Så, Tessi Bessi. E du glad nu? :-p Puss


Kommentarer
Postat av: Tudan

Superglad, tack gumsan!Din blogg förgyller min dag! O du, jag har likadan skor, både dom gule (fast jag har rosa=)) och dom virkade! Snacka om bra smak =) Puss på dig

2008-06-26 @ 21:34:53
Postat av: Lisan

Vad händer imorgon? :)

Postat av: Johanna

Vad ska AnnaNettan göra idag? :)

2008-06-27 @ 10:27:31
Postat av: Anna

Haha.. Ja, vi har exellent smak gumsimums!



Lisan och Johanna... Ja, det skulle ni allt bra vilja veta va? :-p Inget jag skriver här dock.. Inte än i alla fall.. PUSS

2008-06-27 @ 11:49:03

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0