Nyspinnad, nyduschad och nyfriserad...

Sådär ja! Nu va man nyspinnad, nyduschad och nyfriserad. Helt underbart ju. Spinningen va aaaaskul! Helt underbar musik som gjorde en sjuuuukt taggad. Gaaaaah va jag körde på!! Lite för låg musik så det kommer jag påpeka nästa måndag när jag ska dit igen. Spinninginstruktören då, phuu va het han va. Men säkert gay för han var vääldigt blyg och försiktig. Gud vilka fördomar jag har. Nej, egentligen så är de inte alls blya och försiktiga men han verkade helt enkelt gay. Och det är ju absolut inget fel med det, men too bad for me :-p

Ska krypa ner i sängen snart då jag ska jobba 7.30 till 14 imorgon. Försökte att få tag i Petra innan då jag skulle fråga henne om hon ville luncha sushi med mig i Limhamn efter jag slutat men shi fick jag. Hon svarade inte och ringde inte heller tillbaka den biaaaachen. Ser du detta så ring eller smsa imorgon innan klockan 14. PUUUSS!!! =) Så sjukt sjukt sjuuuukt sugen på sushi. Har varit det en hel vecka nu och har inte fått det än. Så jag ska fasiken ha det imorgon alltså.

Jaja.. Säng!

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0