Nä ni, nu får det vara nog.

Nä minsann.. Jag tänker inte sitta här framför datorn och vara duktig och uppdatera min blogg när ni andra e så himla kassa på det. Nu går jag i strejk tills ni börjar på allvar igen.. :) Observera att smileyn inte betyder att jag inte menar allvar. I´m dead serious! Puss

HEJA SVERIGE IMORGON!!! Sjukt nervös redan. Ska se matchen hemma hos Sara med en jäkla massa galna människor så det blir nog ett himla oväsen! Yyääääääh!! Får skriva det idag då det inte blir något mer bloggande på obestämd framtid! :) Puss igen

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0