Midsommarafton (Om ni vill se Frida spela kubb så läs FFS detta! ;-) )

OJ! En naken man i fönstret mitt emot! Vad gööör han? Putsar han fönsterna?? Hahah..

I alla fall =) Midsommarafton ja. Det var igår det. Hade hur trevligt som helst på festen jag var bjuden till. Lite stelt i början när grillningen ägde rum, men efter ett glas vin ställde vi upp kubben och stämningen lättades upp regält. Efter ett flertal glas vin till vågade vi till och med leka "jag har aldrig" och fick reda på en del intressanta fakta om varandra. =) Men varför går frågorna ALLTID in på sex?? Haha.. Aldrig någon som frågar tex "jag har aldrig snott en cykel" eller nåt.
Vi tog en taxi runt 1-tiden och alla drog på olika upptäcktsfärder..
Har tagit en del bilder med de blev inte så bra. Frida och Lisan har lovat att skicka sina bilder till mig så jag lägger upp lite fler sen.
      


Kommentarer
Postat av: Frida

haha nettan vilken rubrik :)

2008-06-25 @ 20:24:51
Postat av: Anonym

Ja Nettan... Vissa rubriker blir bättre än andra! :-p

2008-06-26 @ 14:23:47

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0