Känner mig bakis!

Men det är ju HELT omöjligt. Det måste vara för att jag sovit så få antal timmar i natt. Kom inte i säng förren runt 3 och sen vaknade jag 6.30, pigg som en lärka. Eller njaa, kanske inte direkt. Men jag hade typ hostat sen klockan 6 så klockan 6.30 var jag hyffsat pigg. Låg och drog mig i sängen till 7 och gick sedan upp, läste lite tidning, tog ett knäckebröd, titta lite på tv. Vad ska man göra så tidigt på morgonen när man är ledig? Vid 8 tog jag mig en promenad och var hemma igen runt 8.45. In i duschen, smorde in mig, fixa håret. Nu då? Vad ska jag göra nu? Började städa garderoben. Där såg för jäääkligt ut. Tittade lite på tv igen. Och tittade på tv lite till.. och lite till.. och lite till... Nu är klockan 13 och jag är sjuuuuuuukt uttråkad! Och sjukt trött. Men jag kan väl inte gå och lägga mig nu, kan jag det? Funderar på att sticka till friskis men känner mig som sagt som att jag är bakis så det känns ju inte jätte lockande. Örh.. Ska byta om till träningskläder så får jag se om det pushar på lite..

Tycker förresten att det är väääääääääldigt dåligt med kommentarer på mina inlägg. Jag menar, lite "HEJA SVERIGE" eller nåt kan jag väl få?! Jag vet ju att ni läser, det både ser och säger ni ju.

Kommentarer
Postat av: Frida

Go go go sweeeeeden :)

2008-06-12 @ 18:06:33
Postat av: Anna

Haha! Och du som ändå inte menar det med hjärtat! =)

2008-06-12 @ 18:24:21

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0