Jag har köpt en ny leksak!

Ja, det har jag! Jag har lekt med den hela eftermiddagen! En stegräknare. Jag orkade verkligen inte palla mig iväg till träningen så jag bestämde mig för att promenera ner till stan och möta upp Sara och Frida. Kan meddela att det e första gången som jag gått i stan i träningskläder. Man fick mycket stirrande blickar på sig som sa typ "Ääähh offer! Lönt o gå i träningskläder i stan!" Eller så va det bara jag som va paranoid... Mötte upp dem strax innan triangeln och då fick jag för mig att jag skulle köpa en stegräknare. Så begav oss till stadium och där hittade jag den ultimata stegräknaren med överfallslarm. Mamma kommer att bli såå nöjd! =) Promenerade vidare hem till Sara på dalaplan och där meckade jag lite med den och fick till slut igång den. Promenarade sedan hem till mig igen. Från Dalaplan hem till mig e det ca 3800 steg. Lite mer. 10.000 ska man gå om dagen så det har jag gjort nu.
  Fin va??

Kommentarer
Postat av: B.

Överfallslarm? Är inte det fruktansvärt mycket...pensionär över det?

2008-06-12 @ 18:52:47
Postat av: A.

Inte om man är kvinna i dagens samhälle. Då är det TYVÄRR väldigt bra att ha.

2008-06-12 @ 19:48:57
Postat av: Sara

Frida har med köpt en stegräknare nu :)

2008-06-13 @ 17:58:25
Postat av: Anonym

Ah! The stegräknar girls! :) Får ta oss en långpromenad i helgen!

2008-06-13 @ 18:18:28

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0