En helt underbar kväll!!!

         Haha.. I lördags har jag ju glömt att berätta om! Va på tjejmiddag hos Sussie. Helt underbart god mat, efterrätt och gott sällskap. Längesen det var en så lyckad kväll! Ett tack till er alla som va där. Ni fick verkligen mitt humör på topp. Lite för på topp kanske ;-) Haha.. Nä men det va lyckat. Vi träffades ganska tidigt. Umgicks, sladdrade, åt mat och drack gott. Kycklinggryta som var helt underbart god. Vi drack vidare. Sjöng karaoke och dansade rundor. Jag och Lisan drog sedan vidare till Etage där kvällen fortsatte i temat underbart.. Lyckad kväll med andra ord! Här är lite bilder =) PUSS
         

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0