Bye bye baby!

Nu har jag visst kommit in i en sån där blogg svacka igen. Känner att det händer för mycket för att hinna att blogga. Och sen nu när jag väl sätter mig ner för att samla mina tankar om vad som hänt kommer jag inte på något att skriva om. Jag har bäst idéer när jag ligger och ska somna på kvällarna/nätterna. å jäklar snurrar al världens tankar kring i huvudet och då tänker jag att "aaaaaahhh det ska jag skriva om imorgon!" Men sen har jag naturligvis glömt det till nästa morgon. Borde ha ett anteckningsblovk brevid sängen och anteckna det jag kommer på.. Hmm.. Ett tips att ta med sig.

Nu är skolan slut i alla fall. Uppsatsen är inlämnad och oppositionen klarade vi av i tisdags. Gick asbra faktiskt. Examinatorn tyckte det var en strålande opposition och hon hade själv inget mer att tillägga. Lysande. Kändes bra. Nu har jag städat lägenheten och sista väskan är packad. Redo för att bli storstadsbo under sommanren igen. Blandade känslor som jag redan förklarat varför. Extra vemodigt känns det dock nu när vi haft en hejdundrandes (nörd!) vecka som varit otroligt trevlig. Hmmm.. Jaja.. Det blir väl lika trevligt i Malmö antar jag....

Nu ska jag packa ihop det sista och sen köra till Malmö.. Säga hejdå till min kära och bye bye till lilla Kstad :-(

Kommentarer
Postat av: Frida

Yeah Nettan är i malmö igen, me like :P

2008-06-05 @ 19:48:55

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0