Vilken film, vilken film, vilken film!!!

Oooo Gud! Nu är jag kär igen. I sex and the city filmen denna gången. Det va den bästa film jag sett på länge. Jag grät, skrattade, stor böla, grät lite till och asflabbade om vartannat. Så mycket känslor. Man kände igen sig i så många av de olika situationerna. Alltför många tyvärr.. Kläderna, skorna, sminket, känslorna,männen, barnen, miljöerna, sa jag männen??  Helt underbar rollfigurer och såååå mycket humor. Vill se den igen, och igen och igen.. I just loved it! Och sen är jag absolut kärast i Smith igen. Hade glömt hur HEEEEEET han va. Amen shit kvinnor! Tänk att man får lov att vara så het.
   Den absolut hetaste mannen ever! Brad pitt, släng dig i väggen!
GÅ OCH SE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Det var jag och 5 tjejer till. Anna från jobb och hennes syster som jag täffat några gånger innan. Sen var det tre andra trevliga tjejer som jag aldrig träffat innan. Vi klickade alla ganska rejält och bestämde oss för en middagsträff snart igen. Innan filmen var vi alltså och käkade på gränden. Fantastiskt god mat. Drack vin till det och snackade på om våra förväntningar på filmen. Väldigt trevligt. När middagen var uppäten och vinglasen tomma begav vi oss till Royal där den fantastiska filmen skulle visas. Väl där kändes det som kvinnorna invaderat staden. Nästan inte en man i sikte. Lång kö till tjejtoan som vanligt men inte en själ i kö till killtoan. Detta tillfälle tog vi naturligtvis nytta av och 6 vinlulliga tjejer rusade in på killtoan. Väl där inne luktade det ju inte hallon precis (Helt ärligt killar, vad gör ni där inne? Markerar ni era revir på golv, väggar!?)  och dessutom fattades det en dörr till en av toaletterna. Så jag ställde mig i vakt till "huvuddörren" och Malin och Anna agerade dörr medan Emmie kissade. Helt plötsligt försökte någon öppna dörren och jag stack ut mitt huvud. Där ute stod en väldigt förvånad kille och jag vräkte ut mig någon i stil som "nähä du.. här är vi bara tjejer här inne" och han svarade snällt "jahaa.. men då tar jag nästa". Haha.. Vilken nästa? Jag tror att han sprang ut till toaletterna på gustav adolfs torg.. Stackars lilla..

Men som sagt... En väldigt bra film som absolut måste ses.. Snarast!!!


Kommentarer
Postat av: Sara NT

Ohh Jag vet den är helt underbar jag vill me se den igen!!!!

2008-07-01 @ 14:56:09

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0