Kuckeliku klockan är sju!

Uppe med   :en idag med. Försökte verkligen imorse att inte bli pigg och att ligga kvar i sängen medan M gick upp. Men det gick inte så bra. Han snoozade ju i all evighet och för varje gång klockan ringde gosade han ihop sig mer med mig och ju vaknare blev jag. Så jag var hemma klockan 8 imorse med. Idag blir det dock ingen träning. Sprang på löpbandet igår och det klarar jag ju inte av. Vet inte riktigt när jag ska förstå det bara. Nu är det dock inte mina benhinnor som spökar utan denna gången är det mitt högra knä. Det har nästan precis kurerat sig från förra gången jag sprang. Men jag kan inte låta bli när jag är på gymmet! Det känns som om det är det mest effektiva sättet när man vill bli helt slutkörd.

Nu sitter jag och fördriver tiden på nätet i väntan på att åka till beachen med mamsen. Det känns ju en aning tidigt att åka dit klockan 9 så vi får vänta en timme till i alla fall. Det blir nog falserbo idag med kan jag tro. Hoppas inte det blåser lika mycket som i måndags så man kan bada. Eller man kunde ju bada men jag var inte speciellt varm och då är det inte lika skönt.

Efter stranden ska jag träffa Johanna på Möllan. Vi ska käka något och förmodligen ta någon öl. Det var det som var bestämt från början i alla fall. Får ta igen ölen ikväll då jag jobbar heeeeeeeeela helgen och det är inte ens tal om utgång. Tur att man har någon som kan hålla en sällskap =) Så när jag tänker efter är det faktiskt inte alls någon vidare ångest som kommer över mig när jag tänker på jobbhelgen. Snarare en viss skön och trygg känsla. 

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0