Lediga "sommar"dagar

Så vad händer? Inte mycket. Eller jo.. Kom precis hem från stan. Mötte upp M för att luncha med honom. Det blev en bakad potatis på grafitticafé. Gott! Han hade en timmes lunch så efter det satte vi oss vi kanalen o mös, snackade skit och tittade på människor. När han gick till jobb igen gick jag en runda i stan. Inget kul alls. Bara rea överallt! HATA!!!! Nu är jag hemma och är sjukt rastlös. Vet inte alls vad jag ska göra. Klockan 19 ska jag och mamma hem till moster Tina och dricka drinkar. Hon har semester och hennes sambo är ute ur huset. Så det blir lite alkohol idag med minsann. Helt ärligt så kan jag säga att jag längtar tills jag börjar jobba igen. Komma in i vanliga hälsosamma vanor utan alkohol och onyttig mat. Träning är också en sådan grej jag slappat alldeles för mycket med under semestern. Och det sätter sina spår kan jag meddela. Är så fruktansvärt avis på de människor (tjejer) som antingen har små höfter/rumpa men stor mage ELLER stora höfter/rumpa och smal mage. Men neeeeeeeeeeeeej.. Här ska man ha allt. Naturligtvis. Men helt ärligt ska det bli ordning på det här efter semestern. Låter som en klysha men så ska det bli. Ni ska få se!!!! =) 

Det blev ingen bakad pära med Frida igår. Jag var i stället och fikade med M och promenarade en sväng i folketspark. Där va ett himla ståhej med både teater och någon som spelade. Längesedan jag var i parken. Såg ungefär ut som innan fast med karuseller, som för övrigt inte var igång. Eller jo, pariserhjulet var igång och M ville åka men icke jag. Höjder är ju inte något som ligger mig varmt om hjärtat precis. För övrigt så kan jag berätta att det här med M känns helt okej. Gillar att vara med honom, trivs i hans sällskap. Allt är dock inte guld och gröna skogar så ni behöver ju inte förvänta er något. Vet nog att ni är nyfikna. Om det blir något så tar det nog lång tid. Eller från min sida i alla fall. Eller nej, från bådas. Men det passar mig perfekt. Är bra som vi har det nu. Ett steg i taget.. 

Kommentarer
Postat av: Frida

Nettan....den dära päran får bli av snart, var ju hundra år sen :(

2008-07-17 @ 22:19:07

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0