Har fått mersmak på Kristianstad!

Klockan är 12 och jag är fortfarande kvar i Kristianstad. Jag drar mig för att köra hem. Dels för att det är så himla tråkigt att köra och dels för att jag inte vill!!! Jag vill vara kvar här. Jag vill flytta hit igen. Jag vill att det ska vara höst! Jag vill att Sophie ska ringa till mig och säga att kaffet är klart. Men nääää.. Nu ska man hem och jobba 4 veckor till. Eller tre? Tre eller fyra är det i alla fall. Usch..

Vet ni förresten vem som smsade mig imorse. Richard, mitt ex. Jätte länge sedan jag hörde ifrån honom. Sist smsade jag och det var på hans födelsadag i februari och hälsade honom grattis.  Men klockan 7 imorse pep det till i mobilen och yrvaken försökte jag mig på att läsa det. Eller det va inte så svårt att läsa vad han skrev utan det var svårare att läsa vem det var ifrån. Har två Richard i mobilen. Ett ex och en kompis,. Så jag trodde först att det var den andre Richard och kunde inte riktigt fatta varför han skrev klockan 7 på morgonen. Men sen såg jag att det stor ex bakom och då föll ju alla pusselbiar på plats. Och sen när jag läste meddelandet blev det ännu klarare. "Hej." stod de. Inget mer. Normalt? Undrar lite vad han ser för mening i dessa sms? Det är liksom inte första gången han skickar ett sådant. Verkligen inte.. Haha.. Helt sjukt vad många sådana sms jag fått. Jag tror att han har någon liten baktanke med dem faktiskt. Tror att han tror att jag fortfarande känner någt för honom och att det ska riva upp ett litet sår om han hör av sig lite då och då. Heeeelt fel tänkt om det nu är så han tänker, vilket jag ju inte vet. Var väldigt svag när det tog slut för några år sedan men det är jag inte längre. Då hade jag tait tillbaka dig utan att blinka men ju mer tiden gick desto starkare blev man och desto mer insåg jag att du inte hade någonting i mitt liv att göra mer. Det va hade var helt underbart och jag skulle aldrig vilja radera de minnena men de är som sagt bara minnen.

Till något helt annat nu. Haha.. Drömde en sån sjuk dröm i natt Jag drömde att Janice Dickingson (Ni vet hon som varit domare i Americas next top model) skulle göra vid mitt hår och satte i mörk hårförlängning med blåa, röda och gula slingor. Jag blev helt förstörd! Först för att jag fick hårförlängning (som jag haft en gång innan och verkligen inte vill ha igen!!!) sen att det var mörkt. Hon sa att jag aldrig kunde bli ljus igen och då började jag gåta. Haha.. Frisk människa?? Nopp!

Kommentarer
Postat av: Producentkollegan: Ida

vad ska du läsa för spec då? och kan du inte lägga ut länken till dina underbara frisöralternativ nedan? Jag vill också prova afrokrull... KRAM

2008-07-22 @ 14:56:47
Postat av: Anna

Det blev barns tidiga tal, läs och skrivinlärning... Den på 30 p. Det var 11 stycken andra från våra tidigare klasser som ska läsa den med mig så det ska bli skoj! Vad ska du läsa? Du går in på www.taaz.com så laddar du in ett foto där. Afrokrullet är nog den sista frisyren tror jag. =) Kram!

2008-07-22 @ 19:18:46
Postat av: Frida

Där har vi inlägget du pratade om, det har jag missat helt. Fattar inte hur, får skärpa mig :) eller hur det stavas :)

2008-07-28 @ 17:39:32

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0