Poliser = Svin?

Kom att tänka på en sak som hände för ett tag sedan... När jag och Sophie diskuterade män så kom den här lilla incidenten upp:

Jag undrar ibland hur killar/män tänker? Hur kan man ha flickvän som säger att hon älskar en, ja, något som låter ungefär som  "Älskar dig så mycket min prins..... kommer snart hem.."  samtidigt som man åker till en annan. Jag fattar ingenting. Varför varför VARFÖR räcker det inte med en? Tänker man aldrig på den andra personens känslor? Helt ovetande naiv liten flickvän som sitter där hemma medan du är ute och kör runt till andra mitt i natten. Och sen dessutom har en söt liten oskyldig dotter som ligger där hemma och sover. Hur hade du som pappa känt om någon hade gjort så här mot henne? Om ni har det så himla dåligt så varför säger du inte det till henne då? Och med tanke på hennes inlägg så verkar ni inte ens ha det dåligt. Hur vågar man ens göra det? Jag hade varit skiträdd. Vad säger att den personen man åkte till inte säger till flickvännen? Dessutom en helt ovetande person som inte alls visste att du ens hade flickvän. Hämden är ljuv.. Du får mig att må illa. Ett stort jäkla svin och äckel till "man" är vad du är.

Tack facebook!


Kommentarer
Postat av: Soffi

Jag kan endast instämma, tro det elr ej, men män är svin, poliser elr ej!! (självklart är dessa svinen av alla svin, men är tätt följda av övriga idioter haha) Undantag borde finnas, men jag är inte helt övertygad ännu. Upp till bevis alla män!!

2008-07-15 @ 22:30:58
URL: http://lindasophie.bloggspace.se

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0