Raggningstips för de som jobbar på ICA ;-) + Dejt nr 3

Raggningstips för dig som jobbar på ICA

Då var det tisdag. Det här semestern går så fort. Fick lite ångest över när jag insåg att det bara var den här veckan med. Men så var inte riktigt fallet när jag kollade på mitt schema imorse. Är ledig mån, tis och ons nästa vecka med. Se jobbar jag i och för sig hela helgen men det va helt okej tider så det är överkomligt. Nu känns det inte så svårt att börja jobba igen. Hoppas bara det e roliga människor kvar att jobba med så att inte alla gått på semester. Jag och Sophie diskuterade förresten i lördags hur man kan ragga på jobb (Hon jobbar också extra på ICA). Vi kom fram till att man inte kan be om någons telefonnummer eller bjuda ut personen i fråga utan det är upp till denne själv. Det vi däremot kan göra, är att om vi ser en het kille i kön, vara sådär lagom trevliga till kunderna som är före honom. När det sen är hans tur är vi yyyyber trevliga och skämtar och har oss. Så han känner sig speciell helt enkelt. När sen han packar ner sitt pick och pack och det är dags för nästa kund är vi sådär lagom trevliga igen till nästa kund. Det ska märkas skillnad. Låter det bra eller??? =)


Dejt nummer 3


På tal om män. Träffade ju en igår. Man kan säga att det var vår tredje dejt. Mötte upp honom när han slutade 16.30. Promenerade till Möllan för att ta en öl. Gick vidare till ett annat ställe och åt. Promenarade sakta mot station vid 19, svängde inom pildamsparken och satt där ett tag. Matchen gick sådär. Eller den gick inte alls sådär den gick rent åt helvete. Fuck Sandqvist. Om jag hade varit med Lisan och Maria som också var där, hade mitt humör rasat men nu fick jag hålla det under kontroll. Kan ju inte börja visa mina dåliga sidor redan! Inte för att det är så många :-p Men allt gick bra i alla fall. Lika trevligt som förra veckan, dock lite mysigare. Nu får vi se vad som händer. Inga förhoppningar på något alls. Har lärt mig att man skall vara försiktig med det. Så känslorna liggar fortfarande på kylning och de kommer de nog att göra ett bra tag till. Om det är någon som lärt sig att hålla sina känslor i schack är det nog jag.


"I´m not invicible, you´re just blind"


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0