Underbar dag igår - Dagen idag blir nog inte helt tokig den heller.

Som jag misstänkte i förrgår blev det inte tid att blogga igår. Hade som sagt dagen planerad in i minsta detalj. Jobbade till 14. Drog ut och solade en stund på sibbarp. Förresten. GUUUUD vad nyckelpigor där va! De var överallt! På min filt, i min väska, i min dricka, PÅ MIG!!! Örh! Äckliga kryp!  I alla fall... Drog sedan till systemet för att handla lite mysdricka till min och M:s myskväll. Hem, till träningen som för övrigt var den tråkigaste tränigen ever! Öööööhh vad dryyyg ledare! Inget "go" i henne alls. Skit kass musik med låtar som man inte alls kände igen. Country musik på låg volym - kan det vara något att träna till? Nä, I dont´t think so lady! Scooter ska det va! Eller hur Soffan? =) Hem, gjorde vid mig. Eller gjorde vid och gjorde vid. Duschade och rakade benen mm.. Lyxigare än så blev det inte. Körde hem till M och hade en helt underbar myskväll. Nu skulle han upp och jobba klockan 7 imorse. Vi snoozade till halv åtta. Jag skulle egentligen stanna kvar när han gått men vi låg och pratade i en halvtimme så jag blev pigg och tyckte det var lika bra att köra hem. Så nu har jag tänkt mig nån timme på gymmet. Ska se när de öppnar först men jag tror det e 8 eller 9. Sen e det lite solning på balkongen, jobb klockan 14 och sen hem till M igen direkt efter jobb.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lisan

Ojojoj...här movar vi framåt förhållandet ;)

Postat av: Johanna

Känns som en liten Anna håller på o falla, riktigt ordentligt :) Kul för dig gums!

2008-07-30 @ 21:39:56
Postat av: B.

Just nu sitter jag bara och funderar på hur man...konverserar...för att sträcka vaden =)

2008-07-30 @ 22:43:41
Postat av: Anna

Hahaha.. Har du kommit fram till något? ;-) I just looooove konversations!

2008-08-01 @ 10:29:05

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0