Sjukt rolig torsdags impuls utekväll

Jag e så sjukt bakis.. En torsdag! Hur känns det? Blev ett impuls besök till Etage igår. Richard smsa o frågade om jag va sugen på utgång och i så fall va jag välkommen hem till hans kompis David (Sjuuuukt heeeeet) på förfest. Jag e ju inte den som e den så jag drog naturligtvis dit. Så det va jag och 5 män. Looovely. Testosteronet flöda! =) Väl där, så bjöds det på dricka, någon rom drink och ouzu tror jag det va. Richard blev sjukt packad. Haha.. Söte. Drog till etage ganska sent. Kommer inte ihåg exakt vad klockan var men den började nog närma sig 2 i alla fall. Hade väldigt trevligt! Riktigt trevliga människor. På Etage träffade jag Stoffe, en kille som jag gick i grundkola med. Vi snackades vid lite och uppdaterade våra historier. Träffade även en väldigt snäll kille som bjöd på en drink bara sådär. Han haffade mig när han stod i baren och sa att han ville bjuda på en drink. Snälla människor det finns ;-) Klockan 5 var det hemgång och jag följde fulle Richard hem. Och nu idag e jag sjukt bakis. Det va kanske inte så mycket fulle Richard utan även fulle Anna? Det känns så idag i alla fall. Fast jag kom ju ihåg mer än vad han gjorde när vi pratades vid imorse.. Eller nej inte imorse, runt 13-tiden. Öh.. Nu e det dags för vila (igen) PUSS

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0