Så jä*la fuck*ng trött jag blir!

Jag haaaaaaaaatar den svenska sommaren. Den är inget annat än piss. Ooooorrh vad irriterad jag är. Har haft semester i 2 1/2 vecka nu och har inte kunnat ligga på stranden en endaste jäkla fucking gång. Okej, jag och Johanna gjorde ett tappert försök i början av vår semester. Vi drog till ribban och fick kanske sol i max, ja jag överdriver inte, MAX 10 minuter. Det hela var över på 25 minuter. Så vi fick snällt dra in till stan och titta efter klocka till mig istället. Men dit jag vill komma med det här inlägget är att vädergudarna hatar mig, och har alltid gjort. Det är ALDRIG (och nu överdriver jag inte heller) ALDRIIIIIG fint väder när jag har semester. Det spelar ingen roll om jag tar den i början, mitten eller slutet av sommaren. Blev så himla besviken imorse när jag vaknade. De har lovat fint väder i sydsvenskan idag i hela 5 dagar. Så visst tänkte jag.. Jag får i alla fall EN dag på stranden innan jag börjar jobba på torsdag. Hahahaha!!! Shiiiii fick du Anna Panna!!! Hade ställt klockan på 9 för att köra iväg tidigt till falsterbo. Ooohh.. Va arg jag e. Och ni! Humöret blev ju inte bättre när jag tittade på väderutsikterna för resten av veckan (Då jag jobbar naturligtvis!)


Jag e så irriterad att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. Oooooorrrrrrrrrrhhhhhh!! Är ledig på måndag och än så länge ser det ju riktigt lovande ut. Men det e ju jag som är jag! Det kommer att ändras. Bitter? Jag? JAAAAAA!!!
Hmm.. Dagens I-landsproblem?

Kommentarer
Postat av: B.

En annan är ju ledig torsdag-fredag...

2008-07-23 @ 19:59:48
Postat av: Anna

Jeje.. Kul för dig. Ska du till beachen?

2008-07-23 @ 21:10:44

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0