På mycket bättre humör!

Konstigt som humöret kan ändras. Var på riktigt uselt humör innan idag. Ingenting gick som jag ville. När vädret inte tillät ett strandbesök tänkte jag sticka iväg till heleneholm och ta gymmet någon timme och samtidigt sola. Så jag lullade iväg i min lilla bil och när jag kom fram var där GOTT om parkering. Yes tänkte jag.. Fan va nice. Äntligen något som går vägen. Tar ett stadigt grepp om dörrhandtaget och är redo att andas in friskis o svettis doften. Men dörren öppnas inte! Försöker igen. Fortfarande ingenting som händer. Men va nu då? Vad händer? Kollar mig förvirrat omkring och hittar skylten där det står "Gymmet stängt". Amen fy i helv*te jädrans bajs sk*t!!! Just idag bytte de ut alla maskiner i gymmet och höll därför hela friskis stängt. Öhöhöh.. Inte ens lite fejk sol fick jag på min semester!! Hade genast glömt bort Lisans inlägg om att man faktiskt inte har det så svårt om man jämför med andra. Humöret i botten igen....................

Bestämt med M att vi skulle träffas på vår femtioelfte dejt idag. Hade ingen lust.. Ingen lust alls. Men jag hade inte mage att avboka då jag visste att han hade en lite halvtuff dag idag. Han hämtade mig runt 18-tiden och vi körde en sväng. Han föreslog lite glass. Jag tänkte genast på Bo01 och den italienska glassen där. MUMS! Men han insisterade på att glassfabriken hade godare glass. Så in till stan, letade som galningar efter en bra parkering. Hittade en bra parkering. Lullade till glassfabriken. Kommer dit 18.35. STÄNGT! Haha.. De stängde 18.30. Så om vi inte hade tjafsat om var vi skulle äta glassen hade vi lugnt hunnit. Men nu fick jag som jag ville! Jäää.. I like! Jag visste kanske undermedvetet att de stängde kl 18.30 och fördrev därför tiden med en diskussion som drog ut på tiden för att få som jag ville =) Vi körde i alla fall ut till Bo01 och jag fick min italienska glass. Han envisades om att glassen inte var god där och köpte istället någon milkshakesaktiggrajsemojs på espresso house. Han köpte även en kaffe latte till moi som inte var nöjd men lite glass. Satte oss sedan på bryggan och mös med våra tilltugg. Pratade, mös, tjsfsade, retades och mös lite till. Får ju erkänna att jag inte är jätte långt ifrån för att trilla dit. Kände det idag när han lämnade mig och jag inte ville hem. Hmm.. Caaaaaareful Anna!!! Imorgon ska vi de den siste samurajen klockan 21 på kanal 6. Om ni inte sett det, SE DEN!! Jätte bra film med Tom Cruse!

Nu är det snart min nya favorit serie. "Rick and Steve; The happiest gaycouple in the world". Hahah.. Sjuuuuuuuuuuuukt kul serie om tecknade gay-legogubbar. Se se se!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lisan

Nettan börjar bli käääääär.....så kuuuuuuul :D

Postat av: Annsingen

Jag är väldans förtjust i alla fall! ;-P

2008-07-26 @ 13:10:07

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0