Mer förtjust för varje dag som går!

Kassssssss uppdatering i helgen. Men vad ska man göra när man försöker kombinera jobb med ett liv? Har jobbat hela helgen. Underbart när det varit så här fint väder. Eller inte. Men humöret har hållts uppe av en viss M som verkligen förgyller min vardag.

I fredags var jag och Frida på Möllan. M kom och mötte upp oss med sina kompisar så nu har även Frida träffat honom. Hon tyckte att han va söt. Det tycker jag med =)

Nu orkar jag inte skriva mer. För varmt för att blogga. Nu ska jag antingen se MFF-match med M och hans kompis eller så ska jag fika med Sara. Vi får se hur det blir.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0