Lördagkväll med Kung Fu Panda :)

Lördagkväll.. Och jag är redan hemma. Fast det var självvalt.Varit o druckit öl och på bio. Såg kung fu panda. Hahaha.. Sjukt rolig film. Så himla bra. Vi skrattade och vi skrattade och så skrattade vi lite till. Amen pandan är ju sjukt söt. Tjock liten (!?) klumpeduns som charmar sig rakt in i mitt hjärta. Ja, pandan alltså ;-)  Alla dessa fantastiska ansiktuttryck! Och Jack Black var fantastisk som röst. Ja, för alla er som inte hört talas om den är det en animerad film. I like =) Och sen fick jag ju dessutom se den med en person jag gillar. Myspys!

Så nu är jag hemma och undrar lite varför. Mörkt, tyst och tråkigt i lägenheten. Men men.. Nu gjorde jag det valet och bra var kanske det.

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0