Livet rullar på rätt bra just nu!

Jag hade nog kunnat sove en hel dag. Helt sjukt va länge jag kan sova. Sov till 12 idag. och det utan att jag varit ute och festat igår. Fick slääääpa mig ur sängen klockan 12. Nu sitter jag seg vid datorn och är fortfarande trött. Får hoppa in i duschen så jag förhoppningsvis blir pigg. Igår va jag trött hela dagen. Träffade Petra i stan klockan 14 för att fika med henne och var så in i helv*tes trött och seg. Kände mig sjukt tråkig. Sorry gums.

Vad är planerna för dagen då?Jag hade ju tänkt att köra till Sjöbo marknad med M men kom på mitt i natten att det nog bara var i torsdags och i fredags. Kollade på nätet imorse och visst va det så. Så nu får jag se vad som händer.

Har förresten fått reda på vad jag ska läsa till hösten i skolan. Fick den kursen som jag valde som första val, elevers tidiga tal- läs och skrivutveckling. Och GISSA vem som ska gå i samma klass som mig!??? JOOOO SOPHIIIEE!!! Lycka! Pinglan kom kom också in på sitt första val. Oh det ska så nice. Love you baby!!!

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0