Jag måste ha hittat världens bästa hemsida!!!

Haha.. Så sjuuuukt kul jag haft hela förmiddagen och eftermiddagen. Läste blondinbellas blogg igår och hon tipsade om taaz.se. Det är en sida där man kan göra en total makeover på sig själv.Man kan göra allt från att sminka sig till att byta frisyr, bleka tänderna, göra större läppar, byta ögonfärg. You name it! Sjuuukt kul. Jag testade det naturligtvis och här är några exempel på före och efter bilder. Tog bilderna i morse när jag nästan precis vaknat så vidare snygg e man inte. Men tänk så mycket smink kan göra. Heeeeelt sjukt! Hoppas ni inte blir skrämda av mitt nyvakna face :-p
Före  Efter  Med smink, ny frisyr och ny ögonfärg


Före  Efter  Här e det bara sminket som kommit till


Jag gillar den röda makeupen på mig! Prooova! Jag har provat på alla sorters människor som jag har foto på i min bekantskapskrets. Ojojoj vad jag skrattat. Hahah.. Prova och skicka era foton till mig. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0