Humöret på topp igen!

Pratade precis med hjärtevännen Sophie. Även om hon inte hade så jätteroliga nyheter att komma med gör hon alltid att humöret svischar skyhögt upp i taket! Jag ska till henne på lördag. Man kan säga att jag ska på semester faktiskt. Jag får eget rum, det blir sightseeing (shit, hur stavas det?) och det ingår middag! All inclusive va det faktiskt. Både frukost och middag. Perfekt. Ska bli så kul att se henne igen. Vi har så mycket att ta igen. Saknar dig så gumman!!! Tänk er själv omställningen, att ses varendaste dag till att inte ses på en månad, flera månader, halvår ÅÅÅR! Okej överdrift men ni fattar va? Det e ett mysterie med henne faktiskt. Jag fattar inte att hon e singet. Hon e det trevligaste, heeeetaste tjejen som går i ett par converse=) Men männen verkar inte fatta det. Jag förstår ju varför JAG e singel men inte varför hon är det??? Och det är inte självvalt.. Hmm.. Mysterie!!

Nu måste jag hoppa in i duschen. Ska på fika klockan 16.30 :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för kär hjärte-grynet!! Längtar massor tills imorron :) puss på dej

2008-07-11 @ 17:23:18

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0