Gillar INTE semestertider på friskis o svettis!

Så otroligt frustrerande. Jag tänkte jag skulle träna nu klockan 12. Ställde klockan (man veeeet aldrig, jag har ju semester!) på 11 och när jag vaknade av den va jag sjuuukt trött. En snoozning har väl aldrig någon dött av? Okej kanske inte dött men slumrat väldigt tungt igen. Klockan 11.40 vaknade jag och spraaaaaaaaaang upp. Tvättade av ansiktet och huttade i mig en banan. Stressade iväg som fan, hoppade in i bilen och körde i ilfart till friskis. Tur att farbror polisen inte var ute och körde säger jag bara! Har förresten börjat bli sjukt tuff med mig bilkörning igen. Haha.. Eller ja, tuff och tuff, men efter den där fortkörningsboten på 2000 spänn för två månader sedan var jag inte lika tuff. Va det en 50 väg, körde man i 50 och absolut inget annat! Nuuu däremot.. Hmm.. Borde kanske blicka tillbaka ett ta o känna efter hur det kändes med den där boten i handen så är jag inte så tuff längre..Men i alla fall.. Haha.. Kom helt utanför ämnet nu.. Back to friskis. Jo, stressade som fan och är fortfarande helt nyvaken mår illa när jag kommer fram. Springer uppför den lååååååånga friskistrappan och dunsar in igenom dörren. Hoppar av skorna, slänger upp de på hyllan. Ner i väskan, sliter upp mitt kort och ska preciiiiiiiis dra igenom det när jag kollar på tavlan och där står 0 PLATSER KVAR!!! Ameeeen neeeeeej. Inte klockan 12. Der händer ju inte. Kollar in i salen, och visst, där va propp fullt. Piss piss piss. Jäkla skit. Så himla onödigt. Så jag fick ju snällt ta mitt lilla pick och pack o köra hem igen. Och nu sitter jag här och ugglar. Vad ska jag göra nu?

Kommentarer
Postat av: Frida

Nettan du får köra försiktigt :P

2008-07-11 @ 17:21:48

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0