En fika som blev till ... som blev till... som blev till

Tredje inlägget för dagen.. Har jag tråkigt på min semester eller? Men nej, det har jag faktiskt inte. Känns som jag har många bollar i luften och ute på språng hela tiden. Har precis kommit hem från "fikan". En fika som blev till ett biljardspel, som blev till en promenad, som blev till en ännu längre promenad som blev till paraplyshoppning som blev till en delad pizza. En fika på nästan 4 timmar är väl inte så dåligt? Väldigt trevlig fika dessutom. Fast det behöver jag kanske inte ens nämna när jag redan nämt att den varade i 4 timmar. To be continued .................

Kommentarer
Postat av: B.

Här tänkte jag tralla in o skriva att Malmboegs känns tomt utan dig lillfrysen...så är du på dejt!! Det går inte för sig..trodde det var mig du var kär i? =(

2008-07-10 @ 21:40:24
Postat av: Anonym

Förlåt B! Men när du inte hör av dig så får man ju ta för sig av det andra som finns ute på köttmarknaden. Ses vi på tisdag? Blir det partaj?

2008-07-11 @ 12:17:38
Postat av: B.

Klart det blir partyparty på tisdag..men vetefan om du är bjuden nu längre! Eller du kanske kommer eftersom det inte är du plus en, alltså får pojkvännen stanna hemma...hmm...

2008-07-11 @ 20:43:50
Postat av: Anonym

Pojkvännen får stanna hemma så är där mer tid för dig o mig.. Grrrrrrrrrrrrr ;-)

2008-07-12 @ 13:43:48

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0