Det tråkigaste inlägget ever?

Öööh.. Inget vettigt att skriva om egentligen så jag vet faktiskt inte varför jag skriver. Är en aning yr i bollen av vindrickandet igår. En kväll som bjöd på en väldans massa skratt och väääldigt sjuka jobb historier. Haha.. Ja ni, börja jobba på ica så förgylls er tillvaro med sjuka människor. Både kunder (FRAMFÖRALLT kunder) och arbetskamrater.

Inga planer för dagen. Känns inte som att jag vill göra några heller. Vill bara vila mitt yra huvud och ta det lugnt. Fast när kvällen kommer då brukar det ha ordnat upp sig så om "vissa" personer känner för en bakad pära på möllan så säg bara till, FRIDA :-p

Jahapp.. Inget mer att skriva. Får se om jag kommer på något roligare sen. Men jag tvivlar på det då jag inte tror att jag kommer att göra något särskillt idag. Ska koka mig en kopp kaffe nu. Eller ska jag göra te? Har vi te hemma? Om jag hade varit i Kstad hade jag haft, men har mams o paps det? Ooh vad sugen jag blev på det nu. Och vad sugen jag blev på att flytta hem igen då! Till Kstad då..

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0