Byta blogg?

Hmm... Idag har blivit en riktig funderar dag. Mycket som händer och det är många tankar som snurrar runt i huvudet. Och själva grundtanken med en blogg är väl att man ska kunna skriva av sig om allt man känner och tänker? Det kan jag inte göra här. Vet att det är människor som läser som jag inte vill ska läsa. Funderar på att lägga ner bloggen och skaffa en annan där jag kan skriva av mig om allt jag känner och tänker. När jag skaffade bloggen var jag ju så hiiiimla smart och la ut sidans adress på facebook. Hur smart får man va? Det ångrar jag ju big time nu. Jaja.. We´ll see..

Kommentarer
Postat av: Lisan

Hahaha...ja, det är bara att byta, Nettan!! Själv är man inne på sin tredje nu :P


Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0