Bräääänd med fula tuttar! - Nästan som en Magnus Uggla låt? =)

Shit vad ont jag har i min hud. Var i falsterbo med mamsen idag. Vi låg från 11 till ca 14.30. Phuuu vad bränd jag blev. Mamma verkade vara immun. Hon fick ingen färg alls. Fast hon var ju i och för sig redan brun. Ser inte klok ut på framsidan. Haha.. Mina små (?!) tuttar är alldeles kriiiit vita om man jämför med övriga kroppen. Haha.. De ser faktiskt inte riktigt kloka ut. HATAR märken från bikinin. Men men.. Där va propp fullt så jag hade inga planer på att sola topless. Dessutom träffade jag på två män som jag inte hade så stor lust att blotta mig inför. Så jag antar att det va värt att få fula tuttar ett tag framöver. Ansiktet smorde jag in för det brände jag i torsdags men resen av kroppen tyckte jag inte att det behövdes. Jo då det behövdes. Den hade mått bra av en dos solfaktor 4 som ansiktet fick. Men men.. Jag lär mig aldrig. Imorgon ska jag till sibbarp direkt efter jobb och koppla av med en bok så att the behind kan få sig lite färg.

Inget mer att uppdatera om idag faktiskt. Imorgon hinner jag nog inte med någon större uppdatering heller då jag har hela dagen planerad in i minsta detalj. Vet EXAKT hur länge jag får ligga på sibbarp och EXAKT vilken tidpunkt jag ska hoppa in i duschen =)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0