:-( Öööh! Hur kul var det här då? Gammal som gatan

Vet ni förresten VAAAAD? Höhöhö :-(
Var på systemet precis och skulle handla en vinare till ikväll. Tänkte kolla om jag behövde visa legitimation för skojs skull, för ibland har kassörskan/kassören kollat lite konstigt på mig när jag lagt fram körkortet utan de bett om det. Så jag la snällt upp min vinare på bandet inom de där cirklarna, precis som man ska, och den unga kassörskan frågade inte om leg. VAAAA!?? Hallååååå.. Gammel-Anna får ni börja kalla mig om ni vill.. öööööh.. Depressed!

Kommentarer
Postat av: Frida

Nettan du har ju nästan blivit som blondinbella med att uppdatera din blogg, me like :) och du, jag vet hur det känns att inte behöva visa leg. Vi kan vara kärring varning tillsammans :)Kul att det går bra med dejtandet ;)

2008-07-15 @ 18:42:01
Postat av: Frida

Glömde kommentera det ena inlägget...MÄN ÄR SVIIIIIIIN!! Så nu har jag sagt allt :)

2008-07-15 @ 18:43:23
Postat av: Lisan

Hahahaha....Anna e gammal :P Jag har allti behövt, å jag e äldre än daj :P Hahahaha!


Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0