Våren är planerad. Välkommen!

Måndag... Det känns inte som måndag. Konstigt. Vad känns det som? Hmm.. Det känns nog soooooom... eeeh... torsdag? Har i alla fall haft en slappe dag med mamma. Vi har gått här hemma och lullat. Hon har tvättat och jag har pluggat. Klockan 14 fick jag för mig att vi skulle se den filmen som jag och Pontus inte såg igår, the kite runner. Den är ju sååååå himla bra. Mamma tyckte också att den varjätte bra. Just det ja, jag var hemma hos Pontus igår och såg film. Jag hade hyrt 2 st som han fick välja mellan, Batman filmen the black knight och the kite runner. Han valde batman. Den var faktiskt bra. Heath Ledger spelar gryyyymt bra. Så himla rolig som jokern.

Idag fick jag även reda på vad jag ska läsa till våren. Det blir matematik 15 p och naturvetenskap och teknk 15 p. Det vill säga mina första val. Så nice!!! Det enda negativa är att jag kommer att sakna Sophie i min klass. Hon ska läsa fysisk aktivitet... Men vi slås samman igen till sista terminen så lite avbrott från henne kanske gör oss båda gott =) Eller vad säger du hjärtat??? =) Vi ses ju ändå varje dag på träningen och på våra kafferep. För att inte tala om alla vinkvällar vi slänger ihop i veckan ;-) Hahah.. En glad nyhet är att Mia ska läsa båda kurserna med mig. Himla glad blev jag när jag såg det! Så nu ser jag fram emot att lägga svenskan bakom mig och förbereda mig för lite matte och naturkunskap. Lovely!!!!!


Nu ska jag snart träna men jag har sån mega beslutsångest för vad. Skivstång/kondtion nu om en timmeeller spinning klockan 19. Känner nog mest för spinningen. Om jag tar spinningen idag kan jag ju gå på skivstången imorgon klockan 12. Oooh vad jag älskar att vara hemma i Malmö där man kan välja mellan 4 friskis anläggningar och massor av lunchpass... Lunchpass is the shit! Att inte de i Ksatd har fattat det än..

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0