Double trouble

OOOOJJJ! Nämen hörreni ni! Rekord många läsare idag! Va? Jag fattar IIIINGENTING? Varför då? Är det för att jag inte haft något liv idag och fördrivit min nervösa tid inför sprutan (som för övrigt var sååååå löjligt att vara nervös för) vid datorn eller hur kan det komma sig? I så fall måste jag gå och vaccinera mig fler gånger! =) Nej men ärligt... Sist jag hade så många besökare var när jag skrev det där misslyckade inlägget om "dysleksi" som absolut inte var menat för dyslektiker att ta illa vid sig av. Det vara bara ett blåögt inlägg från min sida då jag inte trodde att det var en själ som läste min blogg. Men ack så fel jag hade! Men varför så många läsare idag då? Jag har ju varken lagt ut adressen på facebook på väääldigt länge eller på msn. På facebook kommer jag NOG (obervera NOG) aldrig att lägga ut adressen igen. Man får alldeles för många läsare som man inte vill ha. När man lägger ut adressen på msn:en blir det mer begränsat då endast de man har tillagda ser det (duuuh!?) Men men... Lite sent att vara efterklok. Men no more. Jag har tillräckligt mycket pack som redan läser... Oooohh.. Vad gööör jag?? Dissar mina läsare? Tillräckligt för att skapa en diskussion?? ;-)) Sophieeee!! Du får speciellt ta åt dig ;-) Men ärligt, något provocerande har jag väl inte skrivit idag? Vet ju att jag skrev att jag ville det men än har jag inte kommit på något smaskigt ämne att smutskasta kring. Jag hoppas att ni förstår min ironi och läser det hela med en rejäl portion humor ;-) Iiinte??Nähä?? Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Haha...

PS. Observera för Guds skull humorn om pack-läsarna! No hard feelings guys! PUUUUSS and LOOOOOVE

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0