Uttråkad här i min ensamhet! (Blogg-nörden kommer till liv)

Jag har så fruktansvärt tråkigt kan jag berätta. Bevis på det är att jag läser gamla inlägg i min blogg. Haha.. Egenkär? ÖöörH.. Vad ska jag göra? Planera nyårsmaten kanske? Kolla runt lite på internet. Även om vi inte blir så många så måste vi ju ändå lyxa till det lite. Trerätters med förrätt-varmrätt-efterrätt är ju ett måste på nyår. Känns kanske som om jag får ta tag i det lite då Frida inte är så haj på att laga mat (enligt henne själv då och INTE enligt mig! =) ) Vad ska alla göra till nyår förresten??? Jag har inte hört någon som har något sådär väldigt speciellt planerat. Som vanligt inte jag (vi) heller. Vi kör med mottot "vi  tar det som det kommer" vilket KAN vara bra men oftast står man där med skägget i brevlådan en vecka innan nyårsafton och har inget planerat. Attans =) Allt som är införskaffat är champagnen! YES! Bra Frida! Du vet vad som krävs för att få en lyckad nyårsafton. Haha!

Förresten! Måste erkänna mina synder och berätta för er att det endast blev EN träningsdag den här veckan *skäms* Hoppas att nästa vecka blir annorlunda men med den här mega förkylningen jag ligger inne med kan jag inge lova. Atjooooooooooooooo!!!

♥ All I want for new year is you! ♥

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0