Idolfinal med världens bästa!

Godkväll!



Hemma i Malmö igen. Har kört fram och tillbaka väldigt mycket den här veckan! Först körde jag till Kstad i måndags. Sen körde jag till Lund i Tisdags. Hem till Kstad från Lund i Onsdags och för att sedan köra tillbaka till Malmö igen på onsdagskvällen. Tillbaka till Kstad i torsdags och hem till Malmö igen idag. Hängde ni med? Det gjorde knappt jag =) Men 6 enkel resor har det blivit. Tur att bensinen e så billig nu. Tankade i torsdags kväll för 9.94:- Någon som tankat billigare än så i år?? 

Ska hem till Johanna sen ikväll. Kände att jag behövde mina kära vänner mer ikväll än någon man. Ska hämta Frida runt 19.30 och kör sedan till Hanna lagom för att se idolfinalen. Jag är väldigt splittrad över vem jag tycker ska vinna. Inte för att jag är särskillt insatt och bryr mig särskillt mycket... Men jag tycker att Alice har en gryyyyyyyyyyyyym röst! Men hon är så himla tråkig på scen. Kevin däremot är grym på att sätt och vis MEEEEN han är ju redan en artist enligt mig. Han har tävlat i melodifestivalen för Malta 2 gånger innan och det tycker jag är riktigt fuskigt. Nej, så det jag hoppas på ikväll att att Alice gör ett hejdundrandes framträdande och ÄGER scenen så att jag kan rösta på henne med gott samvete. Gör hon inte det så förtjänar Kevin då helt klart att vinna. Enligt mig kära ni, enligt mig.. Må bästa man eller kvinna vinna.  



Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att se dig ikväll! Love u!

2008-12-12 @ 18:23:34
Postat av: Sara

Jag är uttråkad

2008-12-12 @ 19:11:47
Postat av: Sophie

Jag tankade på statoil på vägen mot friskis för 9.84!! 10 öre billigare... det du... hahahaa

2008-12-12 @ 19:16:16

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0