Jag jobbar på ett långt nyårsinlägg

Fick en idé igår om att jag skulle skriva om mitt år 2008. Det blev ett väldigt stort projekt då man vill få med så mycket som möjligt och även lite roliga bilder på det. Men jag håller på att finslipa på det. Är inne på juni månad nu. Skriver lite idag och förhoppningsvis blir det klart idag eller imorgon beroende på hur mycker jag har lust och ork att skriva. Är för övrigt mega dunder förkyld så någon vidare ansträngning till att gå ut kommer jag inte att göra. Blir kanske lite plugg sen men det blir nog det enda. Så med andra ord blir nog inlägget redo pför att publiceras ikväll. Fast det är kanske roligare just på självaste nyårsaftonen? Aja, vi får se.

Ska till Frida sen på salongen och piffa till mig lite. Vet inte riktigt vad hon planerat göra med mig men jag önskade portömning (fy vad det låter äckligt och ÄR äckligt =) ) och att hon färjade ögonfransar och bryn. Allt för att vara fin till nyår. Jaja.. Nu ska jag fortsätta med nyårsinlägget. Hörs sen. Puss

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0