Årgång 1999

Det är med en liten tår i ögan som jag konstaterar att klassträffen är över. En helt perfekt kväll med trevliga och galna, jag mena glada människor.  Eller nej. Jag menade galna med. Galet kul kväll. Precis rätt människor som var där för att få kvällen till en riktig höjdar kväll. Egentligen kändes som det var igår vi sågs men ändå inte. En konstig känsla som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Uppdateringar om social status, jobb och familj utbyttes friskt samtidigs som alkoholen intogs i mängder. Det var fördrink, en till fördrink om man ville det, shots, öl och vin. Gamla minnen diskuterades och en himla massa skratt blev det där till! Historier som när jag var på dejt med Walat och hans pappa, när Karoline blev utslängd från avslutningen i nian och när Genti ställde om klockan i SO-läraren Hallonstens klassrum och vi alla fick sluta en timme tidigare. Haha! Gjutet!!! Helt underbart. Kvällen avslutades ju inte helt fel den heller då jag spenderade natten i Lund =) Men det tar vi en annan gång ;-) Tack till alla er som var där och som läser detta. Vet ju att det fanns lite intresse från några av er att läsa. =) Hoppas vi snart ses igen

B I L D E R










Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0