Spinning - det gäller bara att komma iväg!


Spinning blev det gott folk! Var sååå svårt att ta sig dit. Otroligt omotiverad blev jag på slutet när det började närma sig att jag skulle sticka. Typiskt att man blir det då. Jag stod i valet och kvalet om jag orkade. Men jo, jag pallade mig dit. Jag kunde ju inte köra med dubbelmoral då jag veckan innan predikat för Lisan om att det bara är att ta sig i kragen och sticka till gymmet fast att man inte orkar. Det ordnar alltid sig när man kommer igång. Men väl där så verkade det inte bli någon spinning. Klockan 19.05 var det fortfarande bara jag utanför spinningsalen. (passet började 19.15). Så jag pedlade mellan en glädje/lättnad - känsla över att jag skulle slippa men ändå en "ooorh! Nu har jag tagit mig hit så nu är det ju fasiken lika bra att träna" - känsla.  Men det blev träning! Klockan 19.10 ramlade de in. 15 stycken blev vi. Inte särskillt mycket men alla satte sig tillsammans längst fram så det blev ändå en bra träningsgrupp. 2 heta killar var där! oOch det är VÄÄÄÄLDIGT ovanligt att därär någon sådan på spinningen, ännu mer sällan 2 då. Så det gällde att kämpa pålite extra så. Jag glänsta och stod nästan hela passet. Haha.. TÖNT - Anna!!! Nu ska jag slappa i soffan och ladda inför skivstångspasset kl 12.00 imorgon!


Puss haj! 

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0