Sommarens doft!

När jag kom ut ur duschen precis och var färdig insmord öppnade jag badrumsskåpet för att ta en passande parfym dagen till ära. Jag känner mig trött på de jag använder som mest, Gucci rush 2, Issey miyake, Armani mfl. så jag bestämde mig för att ta på en doft jag inte hade haft på länge. Det fick mig att småle lite och minnas sommaren. För läääängst in i skåpet bland alla parfymer stod den här underbara doften, Elisabeth Arden - Green tea. Det som fick mig att le var när jag i somras var på "dejt" med M i pilsammsparken. Vi gick runt och på något sätt luktade han min parfym. Just nu kommer jag inte ihåg vad han sa men han tyckte i alla fall inte att den lukdade som en parfym utan jämförde den med något annat. Fan, haha. Nu kommer jag inte ihåg vad det var heller men det va ganska så kul. Eller då tyckte jag nog först inte det men sen hade vi ganska så roligt åt det. Jag tror att han jämförde den med något rengöringsmedel. Jag vet inte om det var M:s kommentar som gjorde att den undermedvetet stod undangömd längst in i badrumsskåpet eller det kan bero på att jag har femtioelva olika parfymsorter. Hoppas det är det sista för jag vill inte påstå att jag påverkas så lätt av vad en människa tycker.



Och ni! Inlägget om 2008 kommer ikväll. Vill att det ska bli det sista inlägget jag skriver för i år och då kan jag ju inte publicera det nu för jag har säkert mer att skriva om idag.

Nu ska jag handla nyårsmaten!

Kommentarer
Postat av: Anna

One touch spray var det! Hahahaha

2008-12-31 @ 00:10:39
URL: http://minegenlillablogg.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0