Soft med skola 2 dgr i veckan men vilka tradiga dagar det blev :-(

Kollade precis min första mattekurs schema. 2 dagar i veckan så det är soft. Men 2 dagar i veckan betyder genast mycket litteratur att läsa. Och mycket litteratur betyder mycket pengar som går åt till böcker vilket är lika med en fattig Anna :-s
Kåren verkar ett minne blott då jag jag går EXAKT VAAARJE torsdag och börjar 8.30. Det var tråkigt, mycket tråkigt.

Min andra kurs som jag ska läsa som är naturvetenskap och teknik hade inte lagt ut sitt schema än så där vet jag inte hur det ser ut. En rolig sak där är att kursens namn är SNT02L. Det kommer bli super enkelt att komma ihåg då jag kommer att tänka på fröken Sara Nilsson Tuomi varje gång jag ska skriva den koden. =)   

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0