Skottlossning?!?!! Nej då, det är bara grannen som hör jävligt dåligt!

Men alltså detta är helt sinnessjukt! Ni skulle bara veta så högt min granne på första våningen har  sin tv!! När man kommer in genom ytterdörren hör man exakt vilket program han tittar på. Och nu hör man en massa mummel och skrik. Det värsta är när han spelar playstation/xbox eller vad det nu är. Det skjuts och skriks om vartannat. Jag vaknade en natt och trodde det var skottlossning bland studenthusen. Nejdå.. Det var bara grannen som speade krigsspel. Herregud. Borde jag gå ner till honom och fråga hur han har det med hörseln? Kanske erbjuda honom en hörselundersökning? Jag bjuder!!  Kan kanske inbjuda till en början på en underbar vänskap? Eller inte =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Sover du aldrig om natten?? :)

2008-12-02 @ 18:07:15

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0