Rent ut sagt så är det helvetes för jävligt ibland!

Faan också! Ibland suger det att vara kvinna! Jag hade nyss accepterat "min situation", eller nej det är ingen situation men jag kallar det så. Och nej, trots bilderna igår så är jag inte gravid ;-). Stunt samma! Jag hade lugnat ner mig och insett att det hela är lugnt. Men neeeej då. Då ska man påminnas om det hela igen. Trött jag blir. Jag säger det igen; Ibland suuuuuger det fett att vara kvinna. Vi ska fan vara med om mycket. Vi ska ha mens och allt vad det innebär med smärtor och humörsvängningar. Vi ska föda barn med kollosala smärtor (har jag hört och sett) och dessutom riskera att dö på köpet. Vi misshandlas och behandlas kränkande av  sviniga människor som kallar sig män (dock inte mångaTACK OCH LOV!) som tror att de är mer värda än vad vi är. Att vi dessutom får mindre lön för samma arbete är nog bara en bonus vi får på köpet. Grattis kvinnor, GRATTIS så jävla mycket!  Örh.... !


Kommentarer
Postat av: L

Hahahaha...det är klart du får hänga på!!! Men, vi ska på gayclub och trodde inte du ville med på d ;)

2008-12-17 @ 13:06:41
Postat av: Anonym

Jag e ju gay! Visste du inte det??? ;-)

2008-12-17 @ 16:02:17
Postat av: Lisan

Haha...är det Anna som har skrivit det? Visst, du är kanske gay(glad)...men absolut inte gay(lebb)!! Hahahaha :D

2008-12-17 @ 18:55:30

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0