En hurtig gamling är vad jag vill bli i framtiden!

Haha.. Nej men jag tror att jag dör! Hahahaha. Sitter vid datorn och hade tänkt mig att blogga men kan inte ICKE komma på vad jag ska blogga om. Och dååå.. Som en blixt från klar himmel börjar ett program på dansk tv 2 där pensionärer ska lära sig rappa. Henry, Ruth och Anton med flera ska lära sig Nik & Jays låt "Hot", som för övrigt är e bra låt. Förälskade mig i Nik & Jay när jag var tillsammans med Mikkel och blev ännu mer förälskad när jag läste til reseledare nera på Mallorca och min danska roomie var galen i dem. Här är videon på youtube om ni vill checka in

http://www.youtube.com/watch?v=lMVSxCInHAs&feature=related


Lite B video bara. Men men.. Man kan inte få allt =)
Men i alla fall.. Åter till penisionärerna. Haha... De söta penisionärerna står i alla fall i grupp och sjunger låten i snigeltakt och dansar samtidigt.

"Lad mig se dig gå frem og tilbage,
Fra side til side
Lad mig se dig gå op og ned
Kom nu, bliv ved
Lad mig se lidt sved på din krop
Baby, lad være at stop'
Temperaturen stiger
For vi': Hot, hot, hot, hot, hot
"

Haha. Ser ni det framför er? Alla de små söta gamlingarna. Hoppas man blir en sån pigg och alert tant som inte tycker "att det var bättre förr" och som vill prova på nya saker. HOPPAS!



Detta är också en klassiker med Nik & Jay =)
http://www.youtube.com/watch?v=ZaZ_5qigMf0&feature=related

Nog från mig idag. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0