Patetiska ljugande blondin bloggare

Läste precis en blogg som jag brukar läsa och det händer ALLTID så fantastiska saker i den här människans liv. "Dejter hit och nya jobb dit". Alltid så fantastiska sammanträffande som händer. Först idag när jag lästa bloggen började jag fundera över om den här människan ljuger för att göra sin blogg mer intressant. Och javisst gör hon det! Det finns ju ingen möjlighet annars att allt det här fantastiska kan hända henne. Hon är ju trots allt inte blondinbella som verkligen har fantastiska möjligheter i sitt liv. Nej, full av skit e vad hon e! Skit ner dig! Avis?? Jag?! JA!!, om hon talar sanning, NEJ om hon ljuger. Lönt att ljuga i sin blogg bara för att göra sig själv mer intressant. Är man inte intressantare än så fortsätt att blogga för all del. Men stå för vem du är! Patetiskt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hmmm, vem kan Anna mena..?!

2008-12-10 @ 14:54:28
Postat av: Lisan

Jag tror jag vet ;) Å duuu....du ska inte vara ledsen över ditt föregående inlägg!! Jag har lika svårt att bli kär! Vad är det för fel på oss??! :S :P

2008-12-10 @ 15:07:51
URL: http://www.nogg.se/anxiety
Postat av: Sophie

hahaa vad var det du sa Anna? saknade du intriger eller? hahaa Och att ha kännt känslan av att vara kär TVÅ ggr är inte väl illa!? Det finns ju människor som går igenom hela livet utan att känna så! Våra män finns där... de bara övar sina misstag på andra nu så de är perfekta när vi får fatt i dem :D

2008-12-10 @ 15:30:56

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0