Omogen

Ibland känner jag mig som en liten barnunge. Jag kan bli så avis på roliga saker/händelser som inte jag upplevt som mina vänner har. Som nu! Sitter och kollar Sophies bilder på facebook från igår när de var på bartämning. Ooooh! De verkar ha haft så kul. Jag vill också ha haft så kul. Men neeeeeeej.. Anna skulle jobba.

Samma gäller när det är flera fester samtidigt. Då måste man ju välja att gå på EN och då verkar det alltid som om det hade roligare på andra festen..  Jag vill vara överallt samtidigt! Jag vill inte missa något. Trodde att jag hade kommit över det här barnsliga, men tydligen inte.. Men men.. Det är ju helt enkalt något man får lava med. Man kan ju faktiskt inte vara överallt samtidigt..

//Barnungen


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha ja jag veeet. Jag vill också va överallt hela tiden! Men som svar på alla dina frågor. Fråga 1: Jag vill också känna pirr oavsett om det är besvarat eller inte. Bara för att se om det fortfarande kan framkallas liksom. Fråga 2: Per vet jag inte vad han gör. Han inte träffat honom sen sist. Du får ringa och höra :) Fråga 3: Nej mitt håt blev svart som natten. Skönt det! :)

2008-12-18 @ 22:33:05
URL: http://dysfunctionalprofessional.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0