Msn-rensning!



En gigantisk msn-rensning kommer under dagen och morgondagen att genomföras på Annas dator. Personer som jag inte pratar med, snackar skit, inte anser mig att ha tillräckligt gemansamt med och helt enkelt inte gillar, kommer jag att ta bort från min msn lista. Puts väck kommer ni att vara! Och det kommer att bli så skönt! Just nu har jag en mega lång lista där jag inte ens pratar med hälften. VÄLDIGT onödigt. Personer som jag gillar, anser att jag kan ha nytta av i framdiden, ha mycket/något gemensamt med, har/har haft väldigt roligt med eller har haft sex med (alltså som även tillhör den kategorin som man kan ha nytta av i framtiden ;-p ) kan känna sig väldigt trygga ;-) Haha

P U S S

Kommentarer
Postat av: Lisan

Hahahahaha.... :D Då sitter man säkert med andra ord! Å vikken kategori jag tillhör behöver man ju inte nämna här ;) Hahaha! Å ja, jag vill ha ett spännande inlägg! Jag vill, jag vill, jag viiiiiiiiiill!!!!!!!!!!!!!! :*

2008-12-08 @ 15:08:16
URL: http://www.nogg.se/anxiety
Postat av: Lisan

Så skulle ju min adress va :P

2008-12-08 @ 15:10:25
URL: http://www.nogg.se/anxiety
Postat av: Frida

haha då får man hoppas man sitter säkert ;)

2008-12-08 @ 15:59:31

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0