Men Guuud, vad är det som händer på Rosengård?!

Jag börjar detta inlägget med att påpeka att jag inte är rasist. Ni får absolut rätta mig om jag har fel och kanske tar jag mig lite vatten över huvudet när jag påstår vissa saker och om något är felaktigt tar jag mig på det och ber om ursäkt. (Gud vad svensk och nobel jag var där. Mes-Anna!!!)

Alltså jag är så jävla arg att jag knappt vet var jag ska ta vägen. Vad håller ni på med där borta på andra sidan Malmö? E ni totalt blåsta i huvet? Men jag blir så trött. Jag kan inte uttrycka min tröstlöshet i ord. Jag blev så himla trött när jag såg på nyheterna imorse. En kille på 16 år (LÄGG MÄRKE TILL 16 ÅR!!!) intervjuades och reportern frågade "vad händer om ni inte får som ni vill?" och det 16-åriga jävla skitungen sa "Vi fortsätter att kriga". VADÅ KRIGA?! E DU HELT JÄVLA DUM I HUVUDET UNGJÄVEL. VET DU FAN ENS VAD KRIG ÄR? Nej det vet du formodligen inte för annars hade du inte uttryckt dig så jäkla idiotiskt. Dina föräldrar kom nog hit till Sverige innan du ens var född så var jääääkligt tacksam att du sluppit se det de kanske såg. Jag vet att jag är det i alla fall. Jag tackar Gud att jag bor i Sverige där vi sluppit krig i många många år. Och du ska faaaan inte komma hit och säga att du ska kriga, det ska du ge faaaan i! Och vad är det ni bråkar om sen? Jag är väl inte så jätte insatt som jag sa innan men enligt nyheterna är det en lokal som använts som moské som inte får användas längre. Visst det är kanske tråkigt men fan alltså. Men låt de som har hand om lokalen sköta det. Persoligen så tycker jag inte att man ska behöva ha en "moské " i en källar lokal så islamic center med dess stora moské finns ett stenkast bort. Tror ni vi hade fått bygga en svensk kyrka i Iran eller Irak till exempel?? Hahahahaha!! Just det! Men i alla fall.. Åter till protesterna. Klaga, överklaga, protestera men på ett LAAAAGLIGT sätt. Lagligt, vet ni vad det är??? Att det kommer helt utomstående människor som inte har ett skit mad saken är göra som bara vill bråka är helt sjukt! Att "protestera" så som de gör är helt oacceptabelt! Att gå till attack mot poliserna med hemmagjorda bomber och kasta stenar, förstöra polisbilar och den stackars bensinmacken som hamnade mitt i centrum är sinnessjukt.

Helt ärligt såtycker jag som så här. Alla som inte sköter sig. HEEEEM med er. Alla som sköter sig, I love you guys!  

Kommentarer
Postat av: Mia

Hade inte kunnat säga det bättre själv!!!

2008-12-19 @ 20:00:01
Postat av: Lisan

Rätt!

2008-12-20 @ 11:15:53

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0